Vraag 1. Kunnen foto’s worden bijbesteld

De Wessel Dekker Fotografie webwinkel is voortgekomen uit de ervaring dat af en toe mensen vragen om een fotobestand. Op zich is het versturen van een fotobestand niet zo'n probleem. Wat wel een probleem is, dat mensen weliswaar vragen om een bestand, maar niet precies weten wat ze er nu eigenlijk mee willen doen.

Om die reden worden via de Wessel Dekker Fotografie webwinkel afbeeldingen aangeboden, waarbij de klant de mogelijkheid heeft uit bepaalde afdrukformaten en media te kiezen.

Bestellingen, afdrukken en verzending van foto's wordt verzorgd in samenwerking met Oypo, een bedrijf dat gespecialiseerd is in het afdrukken en verzenden van foto's, op basis van bestanden in de originele grootte, in alle soorten en maten.

Er kan worden gekozen uit afdrukken op glanzend papier, canvas, aluminium, textiel - de afmetingen gaan tot maximaal 120x180 cm op canvas. Soms zijn ook afdrukken op puzzels, mokken en muismatten mogelijk.

Vraag 2. Wat kost een foto opdracht

Ik hanteer voor mijn foto opdrachten een tarief van € 60,00 per uur.

Je ontvangt dan alle geselecteerde (bruikbare) beelden rechtenvrij. Je kiest eventueel zelf welke foto’s je extra bewerkt wilt hebben. Je bent als opdrachtgever geheel vrij om het beeldmateriaal voor diverse (editorial) marketingdoeleinden te gebruiken zoals: magazine, boeken, website, SocialMedia , enz.. (m.u.v.: verkoop aan derden & billboard of grote reclame-uitingen.)

Vraag 4. Hoe gaat de betaling

Nadat jij je foto’s ontvangen hebt, ontvang je van mij een factuur. Het hierop vermelde bedrag kun je binnen twee weken overmaken op de bankrekening van Wessel Dekker.

ING Bank: NL28 INGB 0658 8683 30

Vraag 6. Wat is WeTransfer

Wanneer ik je foto’s toestuur, doe ik dit vaak via WeTransfer. Je ontvangt dat van WeTransfer een e-mail of ik mail je een linkje naar WeTransfer. Via de downloadknop, kun je je foto’s downloaden op de website van WeTransfer.

Zorg dat je ze direct op een goede locatie op je computer opslaat. Zo kun je je foto’s altijd terug vinden. Kan je ze niet meer terug vinden? Kijk dan eens in je downloadmap, wellicht staan ze daar gewoon tussen!

Vraag 7. Heb je een fotostudio

Nee, ik heb geen fotostudio.

Wel heb ik mobiele studioflitsers en achtergronden. Ik kan dus gewoon bij je thuis komen of op een andere locatie.

Vraag 8. Wat zijn je openingstijden

Fotoshoots en andere opdrachten gaan altijd op afspraak en kunnen op iedere dag ingepland worden. Zaterdag en zondag is mogelijk, maar de weekenden zijn vrij snel vol.

Qua e-mails, appjes, facebookberichten of telefoontjes probeer ik tijdens kantooruren te reageren. Na 24 uur nog geen reactie? Dat kan wel eens voor komen. Geen zorgen, ik neem z.s.m. contact met je op.

Vraag 9. Hoe kan ik je het beste bereiken

Je kunt me het beste bereiken via e-mail:

Wil je telefonisch contact? Dat kan ook! Geen gehoor? Spreek dan een voicemail in. Ik bel je zo snel mogelijk terug, tijdens kantooruren. Telefoon +31 6 404 33 750.

Vraag 10. Komen onze foto’s ook op jouw website en facebook

Om potentiele klanten een indruk te geven van mijn werk gebruik ik graag van eleke opdracht een aantal websites voor mijn website en facebookpagina. Hoogstwaarschijnlijk ben je hierdoor ook bij mij terecht gekomen. Mocht je hier bezwaar tegen hebben dan kan je dit aangeven en zal ik de foto’s niet gebruiken.